2015. június 30., kedd

Mint szürke szamár ...

  Sziasztok! Sajnálom  amiért február óta nem jelentkeztem, és már legalább a tizedik résznél kellene tartanom, de valami mindig közbeszólt. Volt olyan is, hogy teljesen elveszett egy teljes rész és még egy csomó vázlat, máskor az áram babrált ki velem, de hamarosan ígérem, hogy jön az első rész, de előtte még a mi egyetlen Drámabárónkról, Stieber Zolikáról ( aki mostanában nekem csak ZOLTÁN mert haragszom rá ) érkezni fog egy novella, valamint utó szülinapi ajándék Lívinek: Juan Bernat novella.
Konkrét dátumokat nem akarok írni, de mind a három folyamatban van, nem tudom mikor, de jönni fognak, mint Böde.
Köszönöm szépen a  sok feliratkozót, hihetetlen érzés, köszönöm! :)
Addig is élvezzétek a nyarat, legyetek vidámak, nevessetek sokat. A következő bejegyzés már novella lesz tőlem!
Puszi mindenkinek,
Nienke





4 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Először is nagyon örülök, hogy végre hallok rólad, annak pedig még jobban, hogy látom, miket tervezel írni *-* :D
    És nem bírom ki, hogy ezt a kérdést ne tegyem fel, úgyhogy: Miért haragszol szegény kis leköszönő-olasz-focistákkal-fotózkodó, drámát-garantáló, megkönnyebbülést-hozó, egyetlen és utánozhatatlan, imádnivaló Zolikánkraaa? :D (igen ezt feltétlen muszáj megkérdeznem, mert ilyen átkozottul rettenetesen kíváncsi vagyok, és hamar meg fogok öregedni :D)
    Szóval várom amúgy, hogy jöjjön az a valami ami, jön majd (ezt jól megaszondtam, na mindegy :D)
    Puszi, D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :)

      Örülök, hogy örülsz, meg én annak is nagyon örülök, hogy nekem is örülsz. Mennyi boldogság egy mondatban :D
      Ezek a menőmanók tervben vannak, bele is van kezdve mindegyikbe, a Bernatos már majdnem teljesen kész is van.
      Zolikánkra azért haragudtam meg mert összeállt egy ilyen Álom.netes cseléddel, és haragszom rá, hogy miért vele állt össze, amikor itt van egy Evelin aki oda meg vissza van érte :D
      Igen hülye indok, és tényleg nagyon bírom őt, és hiába haragszom rá szinte az összes mostanában megjelenő képeit lementettem, a zöldnacis képek a kedvenceim :D Gyerekes indok, jó senki nem ezt várná egy 20 évestől de mindegy nekem most ZOLTÁN mert kicsit orrolok rá, a novellában kiélem majd ezt, utána meg visszaülök a rózsaszín felhőre és tovább lógatom a lábam álmodozva a szupertrióról (Zolika, Manu és PimpinellaGomez :D )
      Nyugi, értettem én :D
      Puszillak

      Törlés
    2. Álom.net-es cseléd, te jó ééég mennyit nevettem ezeen :D Melyikkel amúúgy? Csak azt ne mondd, hogy Ripacs... izé Ribanc... ajj már Labancz Lillával, mert akkor Zolika nálam is ZOLTÁNNÁ avanzsál, és az is marad élete végéig (vagy legalábbis addig, míg nem ver egy ugyanilyen gólt szeptemberben a románok ellen :DD)
      Ó, nem hülye indok, egyáltalán, én Jack Wilshere-re haragszok hasonló okokból, le is olvad a neve elől a "szívem édes, imádni való csücske" jelző, viszont helyette lett határozott, és szigorú hangon kiejtve Jack Andrew Garry Wilshere. De hát ha egyszer összeállt valami rüfkével... izééé valami nőővel, akinek kábé annyi köze van a természetes szépséghez, mint nekem az ötös jogvizsgához - pontosan semmi. Szóval akkor én is gyerekes vagyok, de Dzsudzsi balosára esküszök, hogy jó érzés gyerekesnek lenni :DD

      Törlés
    3. De tényleg az, egy cseléd! :D Nem Lillácska, az kellett volna még, Úr isten hát a percen kiugrottam volna az ablakon! :D Az a csaj aki Líviát vagy Lídiát játszotta, azzal jár aki egyébként külön fenék díjas lett.
      Még egy ilyen gól? Istenem, álom *-* Amúgy is szeretnék egyszer egy románok elleni meccsre elmenni.
      Jó hosszú neve van Mr Gödröcskepofinak :D
      Még nem láttam a barátnőjét, de utána nézek :D
      Persze, hogy jó annak lenni *-*

      Törlés